Gyártók szerinti szűkítés
Üzletszabályzat

Üzletszabályzat

www.carmania.hu
(Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek)
Frissítve: 2012. május 01.

Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

A carmania.hu webáruházat a Car Mania Autóalkatrész Üzlet fejleszti és üzemelteti.

Az üzemeltető cég adatai:

Kapcsolattartó neve: Soós József

Cég neve: Soósné Lehoczki Beáta ev. (Car Mania Autóalkatrész Üzlet)
Székhely: 3070 Bátonyterenye Ózdi út 10/A.
Telephely: 3070 Bátonyterenye Ózdi út 10/A.
Adószám: 65426515-2-32
Vállalkozói szám: ES-297592
Telefonszám: +36(32)783027
Email cím: info@carmania.hu

Általános adatok

A carmania.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: autóalkatrészek, autóápolási és felszerelési termékek, motorkerékpár alkatrészek
A szerződés nyelve: magyar.
A szállítás várható teljesítése: A rendeléseket cégünk 1-5 munkanapon belül tudja teljesíteni, ha a teljesítés ennél több időt venne igénybe, akkor minden esetben egyeztetünk a vásárlóval a várható teljesítés időpontjáról.

Regisztráció és adatkezelés

A carmania.hu webáruházban történő vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció azonban kényelmesebbé teszi a vásárlást. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van a korábbi megrendelések megtekintésére.

A vásárlóktól csak a vásárláshoz feltétlenül szükséges adatok kérjük el:

- számlázási és szállítási név és cím

- e-mail cím

- telefonszám

A vásárlói adatok nem kerülnek ki a kezünkből, azokat nem használjuk fel:

- hírlevél küldésére

- direkt marketing céljára

- nem adjuk át 3. személy részére

Regisztáció nélküli vásárlás esetén a vásárló adatait 90 nap után töröljük, regisztrált vásárlók esetében a vásárlói adatokat az utolsó vásárlás után 360 nap múlva töröljük.

A termék kiválasztása és a kosár

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A Kosár tartalma a képernyő jobb oldalán látható. A Kosár „Kosár” gombjára kattintva megjelennek a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a termékek árai, valamint a számla végösszege. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés" linkre kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a megrendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Rendelés/Vásárlás

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés" gombra, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:

  • Regisztráció vagy Regisztráció nélküli vásárlás
  • Számlázási és szállítási cím megadása
  • Fizetési mód kiválasztása
  • Szállítási mód kiválasztása
  • Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése

A "Megrendelés" gomb megnyomása után a Vásárlónak lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés véglegesítéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra. Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget a carmania.hu nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése

  • készpénzzel
  • utánvéttel
  • banki átutalással

lehetséges.

Átutalási információk:

Cég neve: Soósné Lehoczki Beáta ev.
Bankszámla szám: 55400101-11031576
Nemzetközi számlaszám: HU79 5540 0101 1103 1576 0000 0000
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

Megrendelés visszaigazolása

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Megrendelés módosítása, törlése

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota ellenőrizhető a „Személyes” menüpontban a Megrendelések - „Korábbi rendelések” linkre, majd az adott megrendelés számára kattintva. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a kiszállítást a DPD futárszolgálat végzi. A csomag feladás után nyomonkövethető az interneten. A kiszállítás díja ha a csomag súlya nem haladja meg a 10 kg-ot bruttó 2000 Ft. Ha a súly meghaladja a 10 kg-ot, akkor minden megkezdett 5 kg. után +100 Ft.
A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. 30.000 Ft. feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes. A carmania.hu külföldre is (szomszédok országok) szállít. Külföldi megrendelés esetén minden esetben előre kell fizetni a rendelést ill. a szállítási költséget. Külföldre történő szállítás esetén telefonon és/vagy emailben értestjük a szállítási költségről a csomag feladása előtt.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Garancia, szavatosság

A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.

Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. Vásárlónk a szerződéstől az áru átvételét követő 8 munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.
Cégünk telephelyén történő személyes átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek.

Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a carmania.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a carmania.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A carmania.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a carmania.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Powered by MagneShop Webáruház